Det regnade och åskade igår.

Hellu omg det regnade och åskade igår vilken väder det var igår men det var fint i alla fall med sen började det regna och åska. Idag sista skoldagen var vi i skogen en stund det var lite roligt fast typ precis när vi var där så mådde jag illa sa det till en lärare som heter Hanna hon sa att jag ska ta det lugnt jag ba okej. Jag lyssnar på musik från mobilen jag lyssnar på lil wayne drop the world ft Eminem, jag börjar älska Lil wayne jag gjorde ju det förut också men nu börjar jag älska han mer och mer :P han är skit bra på sjunga rösten är perfekt och han är bra på sjunga =) Eminem älskar jag fortfarande ;). När vi var i skogen så började det regna några droppar omg vädret börjar bli bara regn :(. Ändra så det blir sol hela tiden som det har varit i några dagar :). När jag kom hem från skolan så såg jag en påse som var från new yorker i mitt rum jag kollade i den så såg jag ett linne eller till och med två det stog i och ett hjärta som var rött och ett svart torn på den och där nere på linnet stog det down town det liknade ett linne mamma köpte en svart och en grå den svarta ska jag ha och den gråa ska min storasyster ha =D.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0