Egentligen skulle jag blogga sen efter när jag har kommit hem från min brors konfirmation.

Hej, igår på sista inlägget skrev jag att jag ska blogga sen när jag har kommit från min brors konfirmation men jag skriver ett inlägg endå så skriver jag kanske mera sen när jag har kommit från konfirmation ;). Har precis tagit på mig fina kläder ;). Alldeles strax ska jag lägga parfym gissa vilken parfym??... jo det är britney spears älskar den och den blåa med men lägger den rosa hihi :). Och ska fixa mitt hår har just nu utsläppt som jag inte så oftast har det jag gillar inte ha det så himla mycket som andra människor jag gillade det mycket förut när jag gick i 4:an hade det typ varje dag i skolan men sen nu vill jag ha toffs =). Hörs mer senare :)♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0