Gjorde videoklipp på Charlie bit my finger och working with Harry and Charlie.

Hejhej jag har inte ens ätit frukost är inte sugenpå det just nu. Klockan 9 ska jag dra Sheena och jag ska gå tillsammans vi bestämde det igår när jag var med henne men hoppas hon kommer till mig annars får jag gå till henne det tar alls inte långt tid bara gå på trapparna sen där nere finns det en dörr och sen kan jag ba öppna dörren och så plinga på henne vilken tur vi har va? ;). Jag gjorde ett videoklipp på Charlie bit my finger och working with Harry and Charlie jag gjorde videoklipp på min mobil sa till Tobias och Sheena att jag skulle göra det sen visa de de har ju sätt den men bara så vi hade något och kolla på på väg till Gränna :) sa det igår när jag och Sheena gick med Tobias hem vi tog den långa baken som vi alltid gör när vi går tillsammans :D.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla, söta, rara...! Kan Di gå in på den länkade bloggen nedan och rösta på mitt foto? Kommentera bara "6" eller "nr 6". Vill verkligen vinna. TACK :)



http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment

2011-05-31 @ 10:32:54
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0