Hade så ont i magen idag :(.

Vi säger hej how hej how ne skoja men tjena idag var jag i skolan och ni måste bara veta detta när vi skulle ha bild det var det sista vi skulle göra sen skulle vi sluta. Vi skulle rita av oss själva och jag hade så fruktansvärt ont i magen så jag gjorde inte det sa det till min syslöjdslärare för det är hon vi har på bild hon sa bara tror du att du orkar det sista för det är en halv timme eller något sånt sa hon jag ba jag venne sen efter en stund hade jag ännu mer ont i magen så det kändes verkligen som jag skulle spy så jag sa det till henne hon sa okej då kan du gå hem jag ba okej. Sen skulle jag säga det till min lärare som är i den andra gruppen i grupp 2 han heter Tommy han lät mig inte gå hem :(, så jag bara var inne i vårt klassrum det klassrummet vi har när vi brukar börja skoldagen och när vi arbetar och där inne var Cindy, Hatice och liljana. Cindy frågade vad som hände jag sa det till henne. Men sen fick jag gå hem för det vi skulle ändå sluta men fick gå hem lite tidigare än de andra sen när jag var halva vägen hem hade jag fortfarande så himla ont sen när jag var framme hemma sa jag aj aj mamma ba vad har hänt så jag berättade allt sen gjorde hon te som gör så att man inte får ont i magen mer och det hjälpte vilken tur :P. Amandahh har länkat mig det jag skrev till henne när jag skrev att hon fyllde år och allt annat hon är så söt Amandahh :P♥.
På söndag ska min bror ha konfirmation =), och de ska typ visa upp något min bror ska vara Josef och hans kompis som är tjej ska vara Maria och min brors andra tjejkompis ska vara Jesus och min brors andra kompisar kommer jag inte ihåg =D. Vi hörs senare!♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0