Jessica gav mig en inbjudan till bloggsvar :D

Aja jag får väll skriva ett inlägg till då har bara tråkigt så ville skriva ett till inlägg skriver ju mera sen när jag har kommit :). Kollade mina mejl på msn och det stog att Jessica som har denna bloggen http://jessicanyqvist.blogg.se hade skickat inbjudan till bloggsvar ;). Jag blev jätte glad :D jag ska göra en imorgon istället för orkar inte göra det idag. Då kan ni fråga hur många frågor ni vill ;) tack så hemskt mycket Jessica♥. Hörs sen efter när jag har kommit hem mamma har kommit nyss hon hade visst en påse med sig ska se vad hon har köpt hihi =). Hon sa att hon köpte en parfym till min kusin som ska ta studenten ;). Och så köpte hon mer tror jag för hon hade ganska så stor påse påse kolla det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0