Jönköping nu posten

De där linnen som vi köpte idag satt inte bra på mig prövade de innan så mamma ska lämna tillbaka de och köpa andra sånna fast i HM i a6, så det blir ju bra det med ;). Haha kollade på jönköping nu alltså posten det kom för länge sedan men kollade den nu och de frågar små barn frågar och de ska svara de brukar alltid göra det nu när jag läste stog det varför får bara vuxna köra bil?. En tjej hon heter Ella och är 5 år sa för att annars kan de krocka. Och en som heter Jay och är 3 år sa därför att de krockar. Och en som heter Fatme hon är 5 år sa för att man krockar och en som heter Ludviq och är 6 år han sa för att de är större och så har barnen inte lärt sig än. Ludviq hade rätt tror jag han är 6 år och man fattar lite bättre då :).
Nu ska jag borsta tänderna och sedan gå och sova, imorgon kommer brorsan hem ;) då blir det många bamsekramar :P. Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0