Kladdkaka på morgonen

Heej :), på morgonen sa jag grattis till min mamma sa det igår men idag säger jag det med för det är idag hon fyller år ;). Min moster och hennes dotter smsade grattis på födelsedagen :P, igår gick jag inte till brasan hann inte och visste inte ens vilken tid den började :). Idag ska jag göra något men vet inte riktigt vad kanske vara med vänner eller något inte vet jag hehe =).
Jag skriver mer senare för har inte gjort så mycket nu har typ precis vaknat fast hann äta frukost fast det blev visst kladdkaka och vaniljsås och min bror och syster och mamma åt tårtan som vi åt igår när vi firade mamma. Brukar äta ibland kladdkaka och vaniljsås på morgonen för ibland hatar jag äta macka på morgonen =D.

Kommentarer
Postat av: sheena

men när vi frågar dig om du vill komma ut så säger du jag vet inte och så säger du nej med

2011-05-01 @ 12:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0