Kommer inte blogga mycket imorgon

Jag vet inte om jag kan blogga så himla mycket imorgon. Men jag behöver ju inte blogga så mycket imorgon jag ska ju sälja muffins och mina vänner ska sälja antingen bakelser eller leksaker eller traser jag ska med sheena vi ska träffas någon stans alltså min lärare sa det så jag och sheena ska dit och jag hoppas sheena vet vart vi ska träffa vår lärare och kompisar :D. Så vi får helt enkelt som en skoldag kan man ju säga =) senare kan man gå till biblioteket för man kan välja en bild sen kan man göra en knapp och sätta den på tröjan ni har säkert sätt sånna förut hoppas jag =). Men vi får se om jag kan blogga i alla fall något, jag glömmer ju aldrig min blogg och mina underbara läsare ;)♥ hörs imorgon =D.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0