Kommer sitta ganska mycket idag ;)

Hellu, är ganska så trött ni vet fredagar en trött dag de tycker jag i alla fall :), min bror har precis åkt till mellbystrand med kyrkan och vissa av hans kompisar med =), han ska vara där tills på söndag kommer sakna han ändå om det bara är tre dag :P. jag har varit i mellbystrand en gång med familjen. Haha nu kan jag lägga musik utan att fråga Lina :). Idag i skolan var det en ganska så lugn dag det var bara två killar och några tjejer som var i skolan idag för resten åkte till prolympia det är en skola och de körde innebandy och de förlorade :(. Yes idag kan jag blogga mer min bror är inte hemma han brukar typ alltid sitta mycket bredvid datorn och min storasyster är hemma fast hon sitter inte så mycket bredvid datorn :P, så där hade jag tur tills på söndag :P.

Man kan hitta många snäckor i Mellbystrand jag gjorde det tog med mig några hem men nu vet jag inte vart jag har laggt de :), skit i de är inte intresserad ens av de =). Man kan bada där och massvis med saker fast ibland var det skit tråkigt där så sa till mamma jag vill hem =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0