Köpte en väska =)

Halloj, jag och mamma har varit någon stans sen efter åt jag i mc donalds sen gick vi till a6 hittade en väska som jag gillade för 400 kr mamma köpte den jag ska ha den när jag börjar 6:an och 7:an och 8:an och 9:an haha :P, den rä från väskman =). Det är ingen sån man lägger på ryggen. Idag i skolan har brandkåren de pratade lite och så har engelska studenterna kommit så vi pratade med de engelska de var jättesnälla och skit roliga ;), engelska studenterna kommer från England =). Jag har inte gjort så mycket idag men vi kanske ses sen eller imorgon orkar inte blogga så mycket idag för har till och med inte gjort så mycket och kommer inte göra något speciellt idag men hörs :P.

Den väskan ser typ ut så förutom de två dragkedjorna som ni ser annars ser den ut så :)






Kommentarer
Postat av: Cecilia

Älskar din blogg

2011-05-05 @ 12:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0