Lyssnade på musik när vi orienterade :P.

Tjo bre ;), det var roligt idag i skolan och sån tur vi skulle ju orientera idag fast jag gick bara jag och en tjej som heter Julia jag lyssnade på musik på min mobil på hörlurarna i love music♥♥, vi gjorde ganska så mycket idag men pallar inte berätta just allihop :). Det är så varmt idag också bra ju ;), jag har hört att det skulle regna och åska idag fast hoppas det inte gör det utan fint väder varje dag vill vi ha eller vad säger ni?? :P. Min bror laddade ner musik igår till mig igår =D. Vi hade matte sist vi skulle sluta :), okej lite tråkigt då men tur att vi inte fick ta med några läxor vi brukar inte få så himla många läxor hem :D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0