Måste ladda min mobil =)

24 grader är det eller det står det i alla fall på datorn :P, ska ut i balkongen och känna om det är så varmt som innan ;), fast först måste min mobil laddas ska snart lägga den på laddning :P. Senare ska jag kolla på ett program som jag alltid brukar göra =). Ska till Edina ska vara en stund med henne sen ska jag hem och göra något annat, yes min blåsa är i alla fall lite bättre innan när jag pratade fick jag så ont men idag kan jag prata utan att få ont :D, men när jag skrattar och så får jag så himla ont. Fan hatar blåsor har alltid gjort det har frågat en tjej som är skolsköterska varför jag har just fått den hon sa ibland när man brukar vara förkyld så brukar man få det jag sa men jag har inte varit förkyld hon sa men efter när du har ätit så ska du alltid tänka på ta vatten och spotta ut så det blir bättre med blåsan jag ba okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0