Mors dag!. Jag har äntligen hittat något till skolavslutningen ;).

Idag är det ju mors dag glömde skriva det på en av de inläggen jag skrev innan :D. Älskar dig mamma♥♥

Du är en mamma som man kan lita på.
Du är en bra mamma du tog hand om mig från när jag var liten som mammor gör :).
Nu har jag växt upp och blivit en tolv åring.





Idag har jag och mamma rensat lite kläder vilka kläder vi inte ska ha och vilka vi ska ha kvar mamma rensade mina och hennes och min storasyster och brorsan får har det han har nu i hans garderob ;). Mamma hittade en vit klänning som jag hade för länge sedan testade den och den passade perfekt den var jätte fin jag ska ha den på skolavslutningen nu har jag äntligen hittat något jag ska ha på mig på skolavslutningen =).

Kommentarer
Postat av: janelle

hej!

2011-05-29 @ 17:37:19
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0