Ska kanske lägga musik på bloggen sen ;)

Hellu, jag kom typ precis hem och så klart är hemma själv som jag brukar vara jag slutar tidigare än mina syskon hehe tuuuur =), japp idag lägger jag musik på bloggen med tror jag äsch jag gör väll det då fast vet inte om jag kan klara det själv kommer bara ihåg lite ska fråga Lina på msn sen om hon är inne annars om hon inte är inne så vet jag inte hur jag ska fixa det :P. Idag i skolan skulle vi skriva om författare man fick ta vilken man ville fast man skulle först hitta en bok och läsa i jag tog " våra bästa Bellman historier" så rolig bok haha började skratta i klassrummet fast inte just jätte högt vill ju inte skämma ut mig själv hehe =D. Idag hade vi bild också det var roligt fast det som inte var roligt var att Sheena gick ont i magen men vi skulle ändå sluta efter bilden. Orkar inte säga allt vi gjorde och hoppas jag inte behöver det heller :). Tyckte ni om musiken jag la igår?? ( Jennifer Lopez ft pitbull on the floor) jag älskar den låten sjukt bra eller hur mina underbara läsare?? ;). Har inte ens ätit mat hemma väntar på mamma, fast min mamma har laggt mat i kylskåpet till mig fast idag i skolan åt jag kycklinggryta och potatis men jag ska se om jag får äta kyckling och ris som mamma har laggt i kylskåpet för har ju sakt att jag är gluten :(, jag ska smsa istället för att vänta tills hon kommer =D. Jag och Sheena såg Tobias och Sinan i centrum så vi gick med de upp till skolgården sen gick jag och Sheena hem alltså jag och Sheena gick inte till skolgården det var bara Tobias och Sinan :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0