ska kanske sola senare ;)

Solen skiner det är jätte varmt ska kanske sola senare i balkongen vi får se om jag ska sola idag det var jätte länge sedan jag gjorde det från förra sommaren är ganska så vit med hatar det vill bli lite brun med vill inte gå runt och se ut som vit choklad fan haha :P. Sola ni med om ni vill ;), när jag kanske ska sola så ska jag lyssna på musik från min mobil ;). Jag vill ha flera låtar på min mobil ska fråga brorsan om han kan ladda ner musik från youtube som han brukar göra till mig =). Snart sommar jippi xD, den 10 juni är det ingen skola då är vi hemma i 3 månader skönt va i love it ;). Jag behövde visst inte skära potatisarna mamma gjorde allt istället :P, den är klar nu ska först äta potatis och två köttbullar och brunsås sen potatisgratäng :D, det ville min bror äta tror jag han sa igår när han ringde min mamma =). Hörs mina sötnosar =D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0