Svara nu på tävlingen :P

Halloj, har typ precis kommit har åkt och simmat som jag brukar göra på fredgar ;), och så klart mamma följde också med :P. Ville bara säga tävlingen är till onsdag har bytt =). Idag är det fredag som ni redan vet jag tycker att det är skönt att det är det idag för då kan jag sova så mycket jag vill och göra något annat också som man inte får när det brukar vara skolan :). Igår var det första gången jag hade tävling tänkte att det vore kult om ni kommenterade och ville också se om ni kunde någon av de frågorna =), fast själv klart så behöver ni inte svara på just alla som jag skrev där :P. jag ska ha tävling några mer gånger ;). Svara på frågorna och hoppas ni får en länk mina underbara läsare ;). Om det är några fler än en som har rätt så skriver jag alla som hade rätt =D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0