Venne vad jag ska ta med mig och äta som lunch imorgon till Gränna.

Tjululu imorgon blir det perfekt dag :), vi har sovmorgon så det är bara att sova silvia haha :), fast vi kommer bara att ha sovmorgon till 9 sen ska vi ju till Gränna med det är därför vi fick sovmorgon har laggt lite kex och laggt de i min väska och har gjort jordgubbs saft smakade lite det var så gott :P. Imorgon ska jag bara lägga muffins det som är problemet är att jag inte ens vet vad jag ska ta med och äta men vi får ju korv med bröd fast vill fan inte äta det ville ta med nudlar fast den kommer bara att bli kall man vill ju inte äta den kall bläää. Jag har kastat sopor med mamma för några minuter sen ni anar inte vad mycket det var som vi kastade känns som om vi inte ens har kastat sopor i några månader haha men vi gör det bara när det är mycket och behövs kasta =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0