Vi hade klasskampen idag :D

Hej, kom nyss allt detta hade vi idag i skolan

8.20 kula.
9.00 längdhopp.
9.40 60 meter.
10.20 klassrummet.
11.00 lunch.
12.00 2,km öx där man går spåret till exempel blå,röd och andra mer spår.
12.40 klassrummet.
13.20 stafett.
Vi kollade på en film två gånger den hette desperados (fel staving tror jag) filmen var på engelska fast svensk text den är jättebra alla i min klass gillar den filmen. Det var inte första gången vi såg den vi har kollat på andra avsnitt medså vi kollar ju inte på samma hela tiden :). På stafett kom vi 2:a 6:orna blev jättearga för de kom sist. Johanna en i min klass är så jävla snabb hon sprang sist med en som går i 6:an men Johanna kom före bra Johanna :D. Många kramade henne jag med det var hon värd =D♥. Vi hade klasskampen så därför gjorde vi allt det där jag skrev med kula och länghopp och det :P.

Min lärare sa till mig att rektorn typ inte visste vilka låtar de ska sjunga på skolavslutningen så min lärare sa till rektorn att jag är bra på skriva dikter och då kunde vi sjunga den så jag skrev en och den blev faktiskt jättebra ;).

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A - Vinn bloggsvarsinbjudan!

har en tävling på bloggen om bloggsvar, gå in och anmäl dig ! =)

2011-05-25 @ 14:37:43
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0