Dikt.

Ska skriva dikten jag har gjort om min morfar.
Du är mitt allt varför lämnade du mig? jag behöver dig just nu och alltid. Alltid har jag viljat träffa dig du är min morfar glöm inte din dotter älskar dig. Det kommer hon göra hela tiden min morfar du är en ängel min hjälpte. Hoppas du har det bra. Jesus är med oss och dig skulle önska att du fick träffa mig. Men nu går det inte för du lever inte längre. Jag vill att du ska vara detta, jag är ditt barn barn jag älskar dig och det kommer jag göra hela tiden såklart min älskade morfar. Din fru har inte så jättebra utan dig hon behöver dig hoppas hon klarar sig. Kämpa mormor det är det du behöver, visa din starka sida. Er dotter har gett mig namnet Silvia.
jag läste den för en hon grät. Min morfar dog på denna månaden :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0