Frågestunden är avslutad.

Glömde säga detta har haft frågestund länge nu. Men orkade avsluta frågestunden så jag göre nu istället.

Moa om Frågestund.:
1. hur gammal är du?
2. vad fotar du med för kamera?
3. har du gjort något riktigt dum för att du vart så kär?
4. vilket tycker du är den bästa egenskapen en vän ska ha?
5. vilken linje går du på gymnasiet? ifall du går på gymnasium, vilken linje gå du?

ps. du får gärna säga till när du har svarat på frågorna ;)
Svar: Jag är 12 år. Jag fotar inte med kamera jag tar kort bara på mobilen. Haha ne jag har inte gjort något riktigt dumt för att vara så kär. Det bästa egenskapen en vän ska ha är att vara snäll och inte svika andra och massa annat. Haha jag går inte på gymnasiet än. jag går i 6an, förresten tack för alla frågor :).
AMANRA♡ om Frågestund.:
var får du din blogginspiration ifrån? :)
Svar: Från en sida men det var länge sen jag var inne på den faktiskt så kan inte skriva vad den sidan heter.

tila om Frågestund.:
ditt längsta förhållande? :-)
Svar: Har inte varit ihop med någon.

Kommentarer
Postat av: A L M A

finfin blogg!:)

2011-11-13 @ 14:32:55
URL: http://ahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0