Sylva..

Haha idag så var min brors gamla lärare Sylva i vår skola hon jobbar i 3an de ringde till henne och frågade om hon kunde jobba i 3an tills decemeber hon är egentligen i Pension. Jag brukade krama henne hela tiden för länge sedan när jag var liten. Jag frågade om hon kommer ihåg min bror jag sa det min bror heter sen hon ba aa jag kommer ihåg han. Sen jag ba aa han är min bror. Jag ba haha jag kommer ihåg när jag alltid kramade dig när jag såg dig. Hon ba aa sen kramade hon mig så sa hon jag kommer ihåg när du var så liten. Jag ba haha aa haha när jag kramade henne så var jag nära på gråta :). Saknade henne jättemycket efter hon hade tagit pension. Men nu så ska hon jobba med trearna tills december. Så det kommer att bli jätteroligt och få se henne mer och snacka i korridoren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0