Träslöjd är det jag hatar.

Hellu åt nyss var i bassängen innan är trött nu, äntligen så är det fredag nu får jag äntligen sova längre. När jag skulle hem från bassängen så såg jag Nathalie i bussen hon var i a6 eller så var det stan kommer inte ihåg vad hon sa. Vi ska va sen om jag blir astrött så ska jag skicka sms till henne och säga det. Vi hade träslöjd gjorde ingenting hatar träslöjd för det första träslöjdsläraren hjälper mig aldrig och det andra är att han inte ens bryr sig om mig. Jag var mest med Johanna där så snackade jag lite med Tobias också. Idag på profilen i musiken så sa jag vad jag skrev jag skrev om min mormor och morfar sen vår musiklärare Sofie sa den är sorlig jag ba haha aa jag sa den till någon så hon började gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0