Den sidan jag alltid är inne på funkar inte :(:(.

Har så tråkigt den sidan jag alltid är inne på fungerar inte fan :(. Hoppas den sidan fungerar sen eller imorgon men helst idag :). Jag venne vad jag ska göra.. alltså åh vilken otur jag har ni har inte ens ställt frågor på frågestunden så kommenterar ni att jag ska ställa frågor på er frågestund. Kom igen nu då ställ frågor så ställer jag på eran frågestund. Förlåt för jag tjatar på det men vill ha fler som frågor inte bara en.

Hur?..
När?..
Musik..
Varför?..
Är..
Brukar du..
Kan..
Berätta mer om..
Vilken?..
Vem?..
Har?..
eller något annat du vill fråga om ställ frågorna här --> http://slm.blogg.se/2011/august/fragestund-1.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0