Göteborg..

Hejhej alla fina läsare, idag är det onsdag som ni redan vet. Skulle berätta varför jag inte ska till skolan imorgon, jo det är så att imorgon ska jag och morsan till Göteborg för jag ska till barn Drottning Silvias barn och ungdoms-sjukhus. Sen efter vi har vart där ska jag och morsan till Nordstan.
Jag måste vakna tidigt vilket jag inte brukar göra. Vi tar bussen till Jönköping igen klockan halv 7 antar jag. Men ni får ha det så bra så länge så kanske jag gör ett till inlägg senare.
Hejhej alla fina läsare, idag är det onsdag som ni redan vet. Skulle berätta varför jag inte ska till skolan imorgon, jo det är så att imorgon ska jag och morsan till Göteborg för jag ska till Drottning Silvias barn och ungdoms-sjukhus. Sen efter vi har vart där ska jag och morsan till Nordstan. Jag måste vakna tidigt vilket jag inte brukar göra. Vi tar bussen till Jönköping igen klockan halv 7 antar jag. Men ni får ha det så bra så länge så kanske jag gör ett till inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0