Röntgen!!

Hejhej då var det dags att börja skolan igen då, vi har fått en ny kille i klassen. Efter lunchen i skolan kom mamma och hämtade mig. Jag och mamma skulle åka till sjukhuset eftersom jag skulle till röntgen de tog bilder. Det gick fort fick klä på mig sånna där kläder som en doktor gav mig.
Jag har gjort röntgen en gång förut med så detta är inte första gången.
Sen efter det gick vi till a6, för er som inte vet vad man gör i a6 så shoppar man där det finns även mc donalds och det finns restauranger där osv.
Förlåt för jag inte bloggade igår. Jag orkade inte göra det och hade inget att skriva om. Edina skickade sms när jag och mamma väntade på bussen hon ville att jag skulle gå till forum hon var där med Sofia och Maggie. Var där en stund sen gick jag och Edina hem.  Men ni får ha det så bra så länge så gör jag ett inlägg sen.



Kommentarer
Postat av: sarabirnbaum

Märks att du inte är så gammal då du har inlägg som inte är så sammanhängande. Jobba på det så kommer du få fler läsare!

kram!

2012-04-10 @ 19:18:57
URL: http://sarabirnbaums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0