Saknar..

Jahapp då var det fredag igen då. Åt precis ris och bacon. Idag direket på morgonen när jag kom till skolan så hade vi ju profil jag virkade och virkade på syslöjden. Men sen efter det hade vi rast sen hade vi syslöjd inte profil den gången. på syslöjden försätte jag med min one piece som jag bara har gjort lite grann sen tagit en lång paus. Sån är jag när något är för svårt så gör jag något annat istället. Saknar sommaren VERKLIGEN. Det gör mina underbara läsare med det är jag hundra på!!. Familjemys sen då. Men aja.. ska duscha nu, vi hörs senare.

Fashion-girl-skinny-favim.com-360693_large

Kommentarer
Postat av: filippalofsved'

Hej! :D

Jättefin blogg!

Just nu har jag en fråga på min blogg som det skulle vara roligt om du svarade på bara för att få in lite olika åsikter om den! :D

CHECK IT OUT SNYGGING!

Puss&kram!

2012-04-13 @ 16:07:44
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/
Postat av: Louise - Fotoblogg

sv: Tack! :)

2012-04-13 @ 17:50:36
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0