Var med Nathalie :D

Mitt hår blev kort, men som tur var ju att det inte blev jättekort.
Jag sa till hon som klipper att inte klippa så mycket.
Men så gjorde hon det i alla fall.
Aja.. så länge jag har hår haha :)
Jag och Nathalie åkte till A6, vi hade superkul.
Köpte calippo shots.
Sedan tog vi bussen till mig, skulle visa Nathalie min klännning som jag ska ha imorgon.
Sedan gick vi till henne, hon målade mina naglarna och vi pratade och skrattade osv.
Imorgon så ska jag ju på förlovning, skriver mer om det imorgon istället :D
Så imorgon blir det en toppen dag!!
Men vi hörs nog imorgon på morgonen tror jag.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: tack, detsamma :)

2012-08-12 @ 13:03:45
URL: http://lliinnaakk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0