Brorsan..

Min bror ska till Danmark idag, så det blir att säga hejdå och ge han en fet stor kram.
Även om jag och han brukar små bråka, det är ju så syskon gör haha.
Jag kommer sakna honom jättemycket. Men han ska inte vara där länge bara i två dagar antar jag.
Men jag saknar ju han ändå, haha.
Aja.. efter jag, mamma och syrran säger hejdå till han så kanske vi tjejer här hemma gör något åka till moster eller något annat.
Det var så varmt innan, det var ju superbra.
Ska ut i balkongen, hoppas att det fortfarande är lika varmt.
 
311606_161120620689629_2048883470_n_large

Kommentarer
Postat av: iDA

Fin bild :).

Svar: Aa, precis :)Den är från weheartit ;)
Silvia

2012-07-05 @ 22:32:42
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0