Ingen aning om vad som händer idag..

Heej har precis ätit frukost, idag fick det bli rostatbröd. Vet faktiskt inte vad som händer idag så vi får se. Men fått höra att min moster, hennes man och hennes barn kommer hit idag de bor i Skövde, det där var bara ett kanske antar jag. Men det är bara att hoppas att de kommer :D. Yes äntligen har man ledigt, men imorgon är det skola igen.

Lisa har ställt en till fråga, här kommer svaret.
lisa om Svar på kommentar.:
har du en bild på klänningen? :)

Svar: Jarå, när vi syrianer firade påsk så hade jag på mig den rosa klänningen så jag tog kort också. Ni kan få se bilden när det är skolavslutning nästa vecka på fredag då. Det är inte helt säkert men säger bara kanske nu.

Kommentarer
Postat av: bexollila.

hatar frukost hehe

2012-06-06 @ 13:32:35
URL: http://www.nattstad.se/bexollila
Postat av: Anonym

jag mår as illa om ja äter frukost :/

tack dsm :D

2012-06-06 @ 13:59:58
URL: http://www.nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0