Vi hade skolgårdsfest idag ;)

Heej kom precis hem från skolan. Idag hade vi inga lektioner fyfan va skönt det var. Vi hade skolgårdsfest idag. Sist körde vi sexor brännboll mot lärarna. Jag tror faktiskt ni vill så jättegärna veta vem som vann.. det ska ni få veta, det var vi sexor :D. Skolgårdsfesten tog vi sexorna hand om, det var stationer man skulle göra olika aktiviteter jag, Johanna och Kristina hade station 4 vi hade kasta stövel haha.
Imorgon smäller det till för då är det ju skolavslutning, kommer sakna alla kompisar jag brukar vara med oftast. Men som sagt man kan ju alltid vara med varandra på helgen och så. Jag måste vakna rätt så tidigt imorgon för att fixa mig, klä på mig en rosa klänning och sminka mig osv. Ska alldeles strax äta får helt enkelt se vad morsan har lagat för mat.

fröken julie -Mìì.

Kommentarer
Postat av: Patricia Andersson

Haha o jag vann "bästa utklädda tjej" !!

Men de tråkiga var att innan har man fått biobiljett o nu fick man såpbubblor, + att jag inte ens andvänder sånnt

2012-06-17 @ 18:31:13
URL: http://slm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0