Jennifer ♥♥

Hejsan svejsan idag kom mamma och hämtade mig från skolan idag med. Vi skulle till sjukhuset brukar kolla hur jag mår och snacka osv. När jag kom hem igen så gick jag till Edina. Var med henne sen gick vi ut med Julia, Mariana och några till. Idag var det jättefint väder.
Ska inte skriva mer idag tror jag. Får se om jag bloggar imorgon.


Om en underbar syster!! ♥♥

Ville bara skriva om en sjukt underbar och snäll tjej som heter Jennifer. Den tjejen är så sjukt vacker, söt och snäll osv.
Hon får mig och skratta när vi pratar på mobilen och även på msn ♥♥. Hon känns verkligen som en syster för mig. Det kommer hon alltid att göra. Hon gör mig glad när jag pratar med henne.
Kan även prata med henne om vad som helst!! så den tjejen är helt klart min älskade syster ♥♥. Jennifer, kommer aldrig glömma dig du finns i mitt hjärta där kommer du alltid att vara.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aw, Älskling. Du fick mig att nästan gråta, Dina ord kommer direkt från hjärtat. Älskar dig mer än vad du tror o kommer alltid göra. Du är bättre än en syster för mig <3

2012-03-22 @ 18:44:21
URL: http://thatyouwant.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Aw, Du får mig att börja gråta, Dina ord kommer direkt från hjärtat älskade syster, Älskar dig !

2012-03-22 @ 18:52:16
Postat av: mysan

Glöm inte bort att du är fin precis som du är! :)

2012-03-22 @ 23:10:02
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0