2 september.

Igår hade jag det superkul hos Cindy. Först och främst så fixade jag mig så åkte jag och Edina till stan ju. Jag och Edina åt på mc donalds. Sedan åkte vi hem direkt efter vi kom hem så gick jag till Edina jag och hon gick och mötte Arnela sen efter. Sedan var vi hos mig en stund sedan gick vi till Cindy vi firade henne.
Hon fick ett halsband.
Vi hade jättekul hos Cindy. Hennes mamma är fett rolig haha :D
Tog kort på Cindys söta hund. Men hinner tyvärr inte lägga in bilder just nu. Ni får bara en bild nu.
Jag måste gå nu, ska till Cindy nu. Ska träffa Arnela och några till ;)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh vad gott :)

Gillar du mest burger king eller mc donalds?

KRam

2012-09-05 @ 11:45:53
URL: http://Johannasfotoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0