Frågestund, kom igen ställ frågor!

Har inte gjort så mycket. Lyssnar på musik ska kanske till Edina sen. Läser bloggar, efter det så vet jag inte vad jag ska göra. Kör på en frågestund snälla ställ frågor. Ni ställer  ju typ aldrig några frågor när man har frågestund :(. Kom igen ställ frågor nu då. Frågestunden är avslutad när det är ganska många som har ställt frågor. Du har frågan jag har svaret ;).

Tips om vad ni kan ställa för frågor.

Hur ser du ut?
Vilken hårfärg har du?
Vilken ögonfärg har du?
Har du någonsin..?
Vad är din favoritmat?
Vem är din favoritkändis?
Hur många..?
Vad är det du inte gillar?
Har du syskon?
Vilken klass går du i?
Vad gör dig glad?
Är du bra på sjunga?
Är du bra på skriva låtar?
Vilka låtar tycker du om?
När fyller du år?
Har du djur?
Eller massa annat bara fråga på!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv; Tack för din fråga! Här har du en fråga av mig till din frågestund:



Vad fick dig att börja blogga?

Har du någon bloggare du inspireras av?

Vad gillar du att läsa om i andras bloggar?



Kram!

2012-01-21 @ 13:27:53
URL: http://lessionsofviolence.blogg.se/
Postat av: ebba

sv: tack gullet!



om du fick flytta vart du ville på jorden, vart skulle det vara?

om du skulle åka på semester, var skulle det vara, o med vem?

fyra saker du har fobi för. kram!

2012-01-26 @ 11:36:29
URL: http://ebbakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0