Justin Bieber - Boyfriend ft Mike Posner.

Kom precis hem från skolan. Mamma hämtade mig från skolan. Vi skulle till tandläkaren. Ska dit på fredag igen ska ta bort tandsten tror jag det var. Idag tog alla tjejer i klassen vaccination förutom jag. Jag ska göra det men vet inte riktigt när. Men kommer iallafall inte bli försenad.
Är inne på facebook och lyssnar på musik från youtube. Lyssnar på Justin Bieber - Boyfriend ft Mike Posner. Ifall ni undrar nej, jag är inte ett fan av Justin Bieber. Men vissa av hans låtar är bra tycker jag. Speciellt den låten :). Bloggar senare igen.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh den låten är bra! :)

2012-03-28 @ 21:17:21
URL: http://kajsaleeds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0