Jennifer lopez on the floor ft Pitbull är en av de favorit låtarna jag älskar :P

Innan när jag var med Edina lyssnade vi på Maddi Jane så jävla bra hon är på sjunga =D. Jag kollar nu på bloggar som jag gör varje dag ;), och nu så lyssnar jag på musik jag lyssnar på Jennifer lopez on the floor ft Pitbull sjukt bra älskar den låten den är en av de favorit låtarna jag älskar det är många låtar jag gillar ska ni veta alla underbara bloggläsare som jag älskar =). Jag ska hitta på något kult man kan göra jag brukar ha skit tråkigt på datorn ibland. Lyssnar ju på musik så det är ju perfekt ;).
Maddi Jane

Kommentarer
Postat av: Tina

Den låten är riktigt jäkla bra :D



Jättefin blogg förresten! Och kika gärna in på min leopardiga blogg :D Var även med i veckans blogg om du vill!

Kramisar <3

2011-04-22 @ 19:49:11
URL: http://tinalicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0