Ska äta pannkakor med sylt senare ;).

Hejhej bloggen!!
Jag har ätit nu, igentligen tänkte jag äta exakt när mamma kom men jag var inte hungrig blev det senare så jag åt pommes :). Mamma skulle nagellacka mig efter jag var fädig med maten, fast hon ska göra det sen :P. Sen ska jag äta en eller två pannkakor med sylt mums det är gott det kanske ni tycker också tror jag =D. Jag har inte gjort så mycket idag.
Jag ska bara titta på tre stycken som bloggar alltså deras blogg vad de har gjort för spännande idag :), ni vet säkert att jag älskar att läsa andras bloggar ;), jag älskar outfit och bilder på sig själv och videoklipp och en fin bakrundsbild och skriva om sin dag och andra saker som man kan ha på blogg. Men nu ska ni få veta varför jag inte lägger in bilder på mig själv och videoklipp och bakrundsbild, jag lägger inte bilder på mig själv för att det inte är bra jag vet att man kan bli känd och så fast det är inte bra men jag önskar att jag kunde det och för att jag inte gör videoklipp är för det inte är bra heller och för att jag inte lägger bakrundsbild på min blogg är för att jag inte vet hur man gör men jag kan hemsidan som man kan lägga in sånt fast min bror testade igår jag frågade han om han kunde hjälpa mig med det han hjälpte mig då fast det gick inte :( vill så gärna ha en bakrundsbild på min blogg har alltid viljat ha det ;). Min bror sa igår att han skulle testa idag med ska säga det till han så han vet ;) när han kommer för han är inte hemma just nu. Nu ska jag ut i det underbara vädret med Sheena och Shelly igen =D.  Hörs mina sötnosar, Kram♥.
image12Den färgen skulle jag vilja ha på min bakrundsbild på min blogg :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0