10 saker ni inte visste om mig :P

1. När jag gick typ i 3:an tror jag det var så började jag fotboll sen slutade jag direkt tyckte det var så tråkigt, men nu så tycker jag att det är roligt fast orkar inte spela fotboll ibland.

2. Jag är syrian kan bara ett ord på syrianska har inte lärt mig syrianska än bara det där ordet jag kan, mamma kan prata syrianska. Hemma pratar vi bara svenska eller arabiska fast som sakt är inte arab :D.

3. Jag hatar verkligen oliver, har alltid gjort det.

4. Har egentligen lockigt hår fast plattar det varje lördag eller söndag hatar ha det lockigt.

5. Jag är alltid inne på msn.

6. Jag hatar folk som inte ens vet vad de säger.

7. Hatar vänner som bråkar och är jätte dumma.

8. Är alltid inne på min blogg såklart i love my blog ♥♥. Om jag inte ens gör inlägg på bloggen så är jag fortfarande inne på bloggen och kollar statistiken eller om några har kommenterat och lite så.

9. Ibland när jag skriver för hand så brukar jag få så ont i handen men ibland så gör det inte alls ont.

10. När jag var liten var jag inte gluten men sen när jag blev 8 år märkte doktorn att jag måste ha det. Egentligen skulle jag få det för länge sedan inte när jag var 8 år mindre skulle jag varit.


Kommentarer
Postat av: Julia

tjaa, fin blogg..

hur mår du ? ;dd

2011-06-18 @ 22:20:21
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Julia

sv; jag mår bara bra, va gör durå ? :]]

2011-06-18 @ 22:24:16
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Julia

sv, okey ;]

typ barnvakt ;o

2011-06-18 @ 22:34:14
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0