Åt hela soppan jag gjorde :P

Jag åt upp allt soppa det var skit gott, det var min mages fel att jag åt allt heh nu får den skulden sorry mage haha =). Vad gör man på fredagar mina kära läsare jag ska i alla fall lyssna på musik det älskar jag :P, idag när jag och mamma skulle dra till simningen tog jag med mig min mobil och mina hörlurarna går ingen stans utan de alltid när jag ska dra någon stans så tar jag med mig de men ibland glömmer jag det då brukar jag säga åh vad tråkigt utan mina hörlurar för har alltid med mig min mobil men hörlurarna är bara till ibland när jag åker någon stans så tar jag med mig de =D. Idag ska vi ha familjemys som vi alltid har på fredagar omg har sakt det många gånger aja nu får ni veta det igen tjata tjata tjata hehe :D. Yes mamma har köpt grillchips men har ätit lite också annars var det länge sedan jag åt grillchips älskar det :P, vi ska äta massa med gott också orkar inte skriva allt =).

Kommentarer
Postat av: Shelly

jag trodde du skrev att du åt sopan

2011-04-29 @ 22:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0