Big brother !

Halloj :P
Igår kom ju Natalie till oss och vi hade roligt vi hade mys med henne hon köpte 2 stycken olika chips och en helnöt choklad och så köpte hon popcorn med smörsmak det var gott :P. Mamma hade också köpt chips och andra goda saker men det blev ganska mycket vi fick äta igår haha :). Hon var visst 19 år hon ska fylla 20 år i april, min kusin är 20 år och jobbar i usa hon bor där i ett hotell tror jag hon ska bli något hon heter Victoria hon fyller år 1 maj som min mamma hon fyller också 1 maj ;). Jag och min mamma och min storasyster och Natalie tittade på big brother igår haha killarna klädde ut sig till tjej :P och tjejerna klädde ut sig till kille de såg så roliga ut :D. Jag var så trött jag var nära på sova i soffan haha :) det vore bra så jag slipper gå till min säng men jag sovde inte i soffan ;). Jag åt soppan igår den var så god jag åt två gånger, det blev ganska mycket över så jag sa till mamma att kasta det som blev över. Vi hörs<3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0