Dåligt väder idag :(

Ska till Edina nu ska vara lite med henne. Jag är så varm i kroppen :), usch vilket väder det var idag kallt och lite  regn hatar det vädret jag skulle vilja ha sånt väder som det var denna veckan soligt och varmt inte så som det var idag usch. Hoppas det blir jättefint väder imorgon soligt och varmt som vi hade denna veckan =D. Är så sugen på kladdkaka och vaniljsås :P, jag åt det igår så jag ska inte äta det idag. Ska äta något gott sen haha vill alltid ha något sött haha älskar äta något gott :P.

Kommentarer
Postat av: TIEPAMANDAHH

sv: aww tack :D<3



åhh jah älskar kladdkaka :D

2011-04-13 @ 20:13:16
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0