Den nya lilla fisken är skit snabb.

Halloj
Har precis ätit chips åt riktigt för mycket tycker jag åt det vid tv märker inte ens hur mycket jag har ätit sen åt jag glass med strössel och kladdkaka hur gott som helst . Haha hur dum som helst jag trodde att vi skulle börja skolan imorgon hahaha =), vill inte ens det =D. Är så arg på mina läppar idag också faktiskt de blir så torra jag har laggt läppsyl många gånger idag fast det blir fortfarande torrt . Haha den nya fisken lever sitt liv i vår akvarium, vår akvarium är 15 litar den är rund så det är inte en stor akvarium det är bara så att man kan bara ha 3 fiskar i den, den är skit snabb alla våra fiskar är det :P. Ska mumsa i mig några jorgubbar sen som vi köpte i coop forum i a6 
Mums vad gott :P, åt inte sån glass fast det vore gott med sån glass ;)

Kommentarer
Postat av: TIEPAMANDAHH

sv: åååh tack såå mycket :DD <3

2011-04-18 @ 23:06:07
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0