Det var jätte roligt i vidablick :)

Tjululu =), jag har precis ätit potatis och köttbullar och brunsås =D, vi hade skit roligt i vidablick det ligger i bankeryd vi fick klättra två gånger på olika sånna där klätter ställe jag klättrade inte fast vissa tjejer från min klass vågade och vissa inte jag hade så ont i magen så därför testade jag inte haha min fröken testade hon är höjdrädd sa hon fast hon gjorde det ändå :P. Vi fikade man fick ta med sig hem ifrån jag hämtade muffins, pepparkakor några stycken bara och dricka den heter mer det är äpple päron med smak av fläder så står det på flaskan =). Jag hade ett rött äpple med mig också så hade ganska så goda saker med mig :). Vi klättrade inte bara vi gjorde något mer fast vet inte vad det heter, aja imorgon så ska vi med skolan till skogen vi ska ta med oss fika med, vi fick ingen skolmat idag i skolan men imorgon så får vi det i vidablick fick vi istället för mat fick vi baguetter fast åt inte det för annars skulle jag ha ätit glutenfritt bröd och gillar bara äta det hemma bröden mamma köper är godare fast det är glutenfritt bröd fast brukar äta sånna bröd ni äter bara jag inte äter något som är mycket mer protein jag vet så jobbigt liv jag har men tur att det inte är mer än så vissa får bara äta 20% men jag äter 45% alltså protein om dagen så det var ju perfekt ;). Det var fint väder i vidablick och när vi kom hem var det fint väder hos oss också :).
Här var vi när vi först skulle till ett klätter ställe, inte exakt när vi kom då men efter några timmar eller några minuter gick vi hit :P. Det finns ett till klätter ställe men hittar ingen bild på den :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0