Gick ner och köpte kebabsås

Min mamma sa att jag skulle gå ner och köpa kebabsås det är skit varmt ute jag svättas bara för det var så varmt ute yes nu så brukar det bli kallt och ibland varmt det var ju bra ;) och ingen snö på marken nu yes yes :).  Jag och min storasyster lyssnar på musik vi lyssnar på david guetta ft rihanna who's that chick? :D. Natalie kommer klockan 16.00 undra vad hon gör nu på jobbet ;). Det var länge sedan jag gick på våran promenadband :P man svättas mycket och så får man ganska mycket ont i benen men det är bra att gå på promenadband :P. Efter några månader eller veckor så märker man att man har blivit smal det har jag märkt en gång :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0