Hade ingen skolarbete idag vi gick en promenad i skogen :D

Hejhej, jag för soppa den har jag gjort ganska många gånger den är god gjorde den själv :P, jag skärde potatisen och mamma hjälpte mig bara med löken att skära de i små bitar :D. Hela min klass och de andra årskurser gick en promenad en ganska lång promenad :), Sheena gav mig en blomma när vi var i skogen och gick en promenad hon sa silvia detta är en bästis blomma jag ba naaw :D är hon inte gullig min sötnos :P sen efter vi gick till skolan igen så fick man en korv och dricka men jag tog inget av det hade fika åt det i skogen men jag gick hem sen och åt potatis och köttbullar och brunsås och sylt =). Jag har åkt och simmat mamma följde med och det var roligt =D, jag ska äta soppan snart så ska se om den är klar men vi hörs yes fredag nu kan jag äntligen blogga mer :P. Juste det glömde jag säga blomman Sheena gav mig den vissnade så kastade den men jag tog en ny så vi säger att hon gav mig den :P.
En sån blomma var det Sheena gav mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0