Inga köpte majblommor i a6

Hejhej alla bloggläsare
Inga köpte majblommor de sa att de redan har köpt. Så har fortfarande 60 kronor ;(, jag ska gå till sheena sen edina ringde mig när jag och mamma och min storasyster var i bussen på väg till a6 hon sa att sheena har klippt luggen åh hatar när hon klipper sitt hår alltså sheena hon har så himla långt och fint hår hon säger att hon inte ens gillar hennes hår. Åh det är så underbart väder idag vilken tur =D för det är så jag vill ha det och det vill ni säkert också :P. Vi köpte mycket godis till påsk :) , så det mumsar jag i mig nu fast bara tre godisar äter jag vill inte ha mer :P. Vi åt i mc donalds =D. Omg ni skulle bara se jag hade så himla ont i magen så åt ganska tidigt fast det har gått över tur :D. Mamma köpte en fisk till från a6 zoo vi hade 2 fiskar ett par månader nu så köpte mamma en till så nu har vi 3 vi hade 3 förrut med på första början mamma köpte fiskar ;). Den nu vi köpte var så liten den var jättesöt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0