Jag har tittat på film idag :)

Tja!!
Jag har tittade nyss på tv för 4 minuter sen :). Innan tittade jag på en film på tv hon har varit med några fler program, hon gillade så mycket hästar och hon hade en man men jag vet inte om hon är tillsammans med honom nu i alla fall sen hans moster tog hand om han tills han var liten hans mamma dog när han var liten och hans moster var så dum så hon sa till honom att säga till tjejen som gillade hästar att hon vill ha hennes häst hon tyckte så mycket om hästen annars skulle de döda hennes pappa så hon gav hästen sen han som var tillsammans med hon som hade en häst dödade hästen för hans moster sa gör det. Hon gick till skogen för där var hästen och hon började gråta och hon hållde nästan på att svimma fast han tog tag i henne sen kom hennes pappa hon började gråta fortfarande hon hållde på att svimma igen fast när hon skulle ramla tog tag hennes pappa i henne, hon som hade hästen var stor så det var ingen liten tjej. Hennes man gillade henne från när de var tillsammans fast han säger inte det till henne. Tjejen som hade hästen hette Asi och hennes man kom jag nt ihåg och jag kom inte ihåg heller hennes pappas namn jag kom bara ihåg hon som hade hästen. Ni kan få se bild på den filmen :). Åh är så sugen på kladdkaka jag sa till mamma att jag ville äta det med vaniljsås hon sa sen så jag ska fråga nu :P
De fick en dotter med men inte i den avsnitt jag tittade på idag jag vet inte när de fick ett barn. För det börjar om igen nu tror jag.
2.jpgDetta hände idag när han skulle skjuta hästen men den låg död men han skjöt igen, den hästen där back är någon annan. Han ville inte skjuta men hans moster sa att han skulle fråga Asi om han kan ta den annars kommer hennes pappa dö som jag skrev innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0