Jag skrev Eminem på ett papper :) ♥

Hellu hellu :)
Jag har varit med Edina vi tog ett papper som man kan måla på och jag skrev Eminem på pappret jag tänkte att jag kunde lägga den på min garderob utanför för det är ingenting utanför när man öppnar garderoben sen målade jag två hjärtan sen så frågade jag mamma om hon kan måla något fint på pappret för hon målar så fint hon är typ konstnär :P så sa hon okej hon målade en blomma utan blad och den andra hon gjorde var en blomma med blad de blev fina :). Jag färglädde den med men jag har lite mer och göra på pappret ;) men jag ska göra det sen istället ;). Idag åt jag potatisgratäng åt två gånger sen efter när jag blev klar hade jag så ont i magen och jag märkte att jag blev tjockare haha men sen gick det över ;). Sen när jag var hos edina målade jag lite grann på den där pappret jag skrev Eminem på men sen skulle Edina gå till sheena och Shelly för shelly ringde henne och sa om Edina ville ut och cykla så gick de ut men jag vet inte om Sheena gick ut också aja sen efter när jag kom hem såg jag att min mamma och min bror och min storasyster och Natalie åt chpis och popcorn och nötter jag ba va det är nu ni äter efter när jag går haha :P. Bye sötisar♥

Kommentarer
Postat av: Sandermelissa

Beautiful site!

2011-08-01 @ 11:36:20
URL: http://sandermelissa.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0