Jag var med några vänner idag ! :)

Halloj:P
Idag har jag och mamma varit på bassängen som jag alltid brukar göra varje fredgar, men mamma är inte inne i bassängen med mig hon bara följer med. Idag har jag tittat på tv och jag titade på family guy sen efter några minuter var den slut så det började hål i väggen min storasyster gillar det programmet, sen efter när hål i väggen var slut började det cops vi tittade på det också ;). Vi har haft familjemys idag det är gott med lite goda saker :D. Yes äntlign fredag idag :), imorgon ska jag och min storasyster och mamma åka till a6 Eric Saade ska komma dit och sjunga popular tror jag det var några i min klass ska komma dit också :). Men jag hatar Eric Saade men vi ska titta lite i affärerna till exempel HM, kappahl och andra butiker :). Vi ska också titta på Eric Saade när han sjunger. Idag i skolan hade vi glos förhör jag fick alla rätt som jag alltid får :P. jag var hos Edina lite sen gick jag till Sheena vi var lite sen ville hon ut så vi gick ut Sheenas pappa grillade de har trädgård inte balkong. Annars om de skulle haft balkong skulle de inte fått grilla för man får inte grilla när man har balkong. Vi var med Ata, Shelly, Edina, Hiwi och Martina vi körde äpplet sen efter det körde vi sandman sen efter hoppade vi hopprep. Ata och Hiwi är kusiner, Ata går i samma klass som mig hon gick i min skola förrut men hon slutade hon var så snäll mot mig hon är det alltid ;). Men vilken tur jag brukar se henne ibland för hennes mormor bor nära där jag bor typ :P. Förlåt för jag bara har gjort ett inlägg idag men jag har inte suttit något idag bara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0