Låtar jag brukar lyssna på

Haha lyssnar på big time rush boyfriend feat snoop dogg har aldrig hört den på youtube bara på MTV den är inte ens bra de andra låtarna jag brukar lyssna på är dubbelt bättre än den jag lyssnar på nu jag brukar typ lyssna på Katy Perry E.T. ft Kanye West, Jennifer Lopez on the floor ft Pitbull, Pitbull hey baby (drop it to the floor ft T-Pain fast har den ändå på min mobil :), och så lyssnar jag på Enrique Inglesias tonight (i'm lovin' you), Trick Trick - Welcome 2 Detroit ft. Eminem, Swedish House Mafia - One (Your Name) och Britney Spears - Till The World Ends och jätte många andra låtar =). Jag är så himla sugen på kladdkaka och vaniljsås ;), jag tror att jag ska nog äta det för är ju sugen måste bara äta det mums nu får jag i mig något gott i min mage =D. Hörs alla bloggläsare :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0