Mamma fyller år imorgon fast vi ska fira henne idag istället

Tjena :), mamma fyller år imorgon fast min bror har köpt tårta så vi har nt gjort utan köpt och han har hämtat den undra hur den ser ut åh otur jag har är gluten får inte äta den tårtan kommer säkert få kladdkaka eller något :P, idag ska jag till a6 som jag berättade igår =). Min bror ville att vi skulle fira mammas födelsedag idag istället för imorgon han sa att det är samma sak men jag vill imorgon och min storasyster ville imorgon med men vet inte vad mamma tycker men jag hoppas på imorgon i alla fall =D. Idag är det ju Valborgsmässoafton så får se vad som händer mer än a6 och fira min älskade mamma :P. Min kusin fyller också år imorgon hon ska fylla 21 hon heter Victoria hon bor i Amerika har berättat om hennes familj en gång :). Hennes familj bor i Helsingborg men det är bara hon som bor i Amerika för att hon ska studera och bli något som jag skrev en gång och jag sa något mer kommer inte riktigt ihåg :D. Jag tror att jag ska gå och kolla på brasan idag också får se vad som händer ;). Men vi hörs!! ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0